Vid vår första församlingshelg tog vi tid för lovång och bön. Vi samtalade efter inspel från Anna, Anette och Bobby om vår vision, våra värderingar och våra vanor. Vi avslutade med agapefest på lördagskvällen. Det var verkligen en välsignad helg.
Våra medlemmar (fem som valt Västerängsförsamlingen som sin församling) och medlemmar i Västerängscommunityn välkomnades och fick boken Överraska Världen som gåva.
Under helgen ökade antalet medlemmar i communityn med fem ytterligare personer. Nu är vi sammanlagt 18 personer totalt.
Söndagsförmiddagen användes till att vårda vårt kära Västeräng och göra redo för vintern.
Sammanlagt var vi ca 40 personer som njöt av att avsluta säsongen på Västeräng med denna församlingshelg.